مسابقه شب شعر مسابقه شب شعر
تاریخ : پنج شنبه 30 خرداد 1392
نویسنده : a.k

 

سلام من می خوام یه مسابقه جالب بذارم

من یه بیت میگم بعد شما با حرف اخر بیت من یه بیت دیگه میگید تا جایی که حد اقل یه قصیده

ای غزلی .چیزی تقدیم به جامعه کنیم!!!!

 

مثال :   ممدو شلغم خیتت می کنم _اخه من رو دیوار میخت میکنم

 

از الان شرو می می شود نام وبلاگ خودتون رو حتما بنویسید

 




|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید

[Comment_Gavator]
shaghayegh در تاریخ : 1392/4/4/2 - - گفته است :
[Comment_Content]

[Comment_Gavator]
فری در تاریخ : 1392/4/2/0 - - گفته است :
[Comment_Content]

[Comment_Gavator]
shaghayegh در تاریخ : 1392/4/2/0 - - گفته است :
[Comment_Content]

[Comment_Gavator]
shaghayegh در تاریخ : 1392/4/2/0 - - گفته است :
[Comment_Content]


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








آخرین مطالب

/
به وبلاگ من خوش آمدید